Zarządzenie nr 3/2021 z dnia 01.02.2021 r. Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 32 w Częstochowie w sprawie Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych o Wartości Nieprzekraczającej 130 000 zł

Zarządzenie nr 3/2021 z dnia 01.02.2021 r. Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 32 w Częstochowie w sprawie Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych o Wartości Nieprzekraczającej 130 000 zł (245kB) pdf
Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł (433kB) pdf
Wniosek na udzielanie zgody na zamówienie publiczne o wartości od 20 000 - 130 000 (510kB) pdf
Protokół postępowania zamówienia (404kB) pdf
Zapytanie ofertowe (465kB) pdf
Protokół postępowania zał. 1. (351kB) pdf
Rejestr udzielonych zamówień (280kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Małgorzata Bokwa dyrektor Szkoły Podstawowej nr 32 im. Jerzego Dudy-Gracza w Częstochowie (1 lutego 2021)
Opublikował: Grażyna Adamowska (12 lutego 2021, 20:30:21)
Podmiot udostępniający: Szkoła Podstawowa nr 32

Ostatnia zmiana: Grażyna Adamowska (26 lutego 2021, 17:12:09)
Zmieniono: Dodanie załączników Zarządzenie nr 3/2021 z dnia 01.02.2021 r.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 5278